Alapkérdések

Mi az a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás az a munka, melynek hatására a weblapunk bizonyos keresőszavakra a Google kereső találati listáján jó pozícióba kerül. A „jó" pozíció alatt általában az első oldalt, tehát az 1-10. helyezést értjük. Egy weboldal a látogatóiból, azaz a rá kattintó emberekből tud hasznot húzni. A legtöbb látogatót a legolcsóbban keresőoptimalizálással érheti el. Az így elért közönség valószínűleg értékes, potenciális érdeklődőkből áll. Az érdeklődők ugyanis "befogadó pillanatban" vannak, hiszen éppen valamit keresnek. A keresőoptimalizálás költséghatékony módszer, mert a néhány hetes vagy hónapos egyszeri befektetés eredményeképp később folyamatosan, ingyenesen jutunk célzott érdeklődőkhöz.

Mi alapján rangsorolja a Google a találati listán a weboldalakat?

A Google pontos algoritmusa titkos, de a fő működési elve közismert. Alapja az Egyesült Államok 6285999. számú szabadalma, mely Larry Page, a Google alapítója nevéhez fűződik. Részletek: Wikipedia - PageRank

Ez egy olyan algoritmus, ami a weboldalakra mutató linkeket szavazatként kezeli és a szavazatok alapján állapítja meg a weboldal „fontosságát”. Bár rengeteg módosítást végeztek rajta, a Google algoritmusa a mai napig erre az alapelvre épül. Ezért a keresőoptimalizálás sikere nagyrészt a minőségi linképítésen múlik. Hiszen a linkek a keresők szemében arra vonatkozó szavazatok, hogy az adott kulcsszóra a mi weboldalunk a legjobb találat.

Miért épp a keresőoptimalizálásra kellene pénzt és munkát áldoznom?

Gondoljon bele: csak a mai napon hányan keresnek az Interneten az Ön termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos témákra? És ezek közül az érdeklődők közül hány jutott el Önhöz? Egy vállalkozás biztosan pénzt veszít, ha leendő ügyfelei nem találják meg az Interneten. Az érdeklődők közvetlen üzleti hasznot jelentenek Önnek.

A keresőoptimalizálást jobb mielőbb elkezdeni, mert az eredményre akár hónapokig is várni kell. A futószalagon érkező ingyenes, célzott érdeklődők megszerzése olyan lehetőség, melyet nem szabad versenytársainak átengednie. A keresőoptimalizálással szerzett kattintásokért Önnek nem kell fizetnie!

További részleteket itt olvashat arról, hogy miért lehet Önnek hasznos a keresőoptimalizálás.

Mennyit ér a weboldal népszerűség javulása? Mennyit ér egy jó helyezés a Google keresőben?

A Google találati oldalát tekintse egy olyan reklámfelületnek, ahonnan folyamatosan, célzottan érdeklődőket szerezhet. Ráadásul az érdeklődők épp a befogadó pillanatban vannak, és biztos, hogy érdekli őket a téma, hiszen ők kerestek rá. Ha az Ön weboldala egy kulcsszóra a találat lista élén szerepel, akkor az érdeklődők egyetlen kattintással oda juthatnak és felvehetik Önnel a kapcsolatot anélkül, hogy Önnek a kattintásokért fizetnie kellene. Mennyit ér mindez forintra átszámítva? Ha az Ön weboldala nem tudja hasznosítani az érdeklődőket, akkor semmit. De ha weboldala segít termékét vagy szolgáltatását értékesíteni, akkor egy jó Google helyezés milliókat érhet. Részletesebb elemzésért kattintson ide.

Mit kell tennem a keresőoptimalizáláshoz?

Két területen vannak teendők:

1. Az Ön weboldalán kívül: a weboldalára mutató minőségi linkeket kell szereznie.

2. Az Ön weboldalán: minőségi tartalom, belső linkek, kulcsszó használat, címek, meta tagek, domain, stb. kialakítása.

A weboldalon kívüli feladatok nagy részét mi elvégezzük Ön helyett. Kedvezményes akciónkban a SeoStart szolgáltatással például 69 000 Ft egyszeri díjért kb. 50 linkajánlást teszünk néhány hét alatt véletlenszerű ütemezéssel. Saját ügyfélfiókjába bejelentkezve nyomon követheti a linkek jóváhagyásának folyamatát. Szerencsés esetben semmi más nem szükséges a sikerhez, bizonyos kulcsszavak esetén a linképítés önmagában is elég lehet. Különösen akkor, ha a versenytársak nem túl aktívak és az Ön weboldala „rendben van”. Ez azt jelenti, hogy megfelelő minőségi tartalommal és életkorral rendelkezik, jó a szerkezete és nincsenek komoly hibái.

Mit jelent az, hogy minőségi link?

Egy link minőségét több tényező befolyásolja:

  • a link szöveg tartalmazza-e a kulcsszót
  • a linkelő oldal szöveges tartalmának relevanciája az adott kulcsszóra
  • a linkelő oldalról kifelé mutató linkek száma

Ideális tehát az a link, amely látható szövegként tartalmazza a kulcsszót, és az adott kulcsszóra releváns aloldalról jön, mely a felénk mutató linken és a „nofollow” linkeken kívül legfeljebb 5-10 kifelé mutató linket tartalmaz.

Miért nem garantálják a linkeket? Máshol több ezer linket vehetek.

Ha valaki pénzért linkeket ígér Önnek, gyanakodjon. A Google szabályzata tiltja a link manipulációt, ezért a link vásárlás kockázatos az Ön számára. Mi nem értékesítünk linkeket, hanem linkajánlásokat végzünk. Ez azt jelenti, hogy weboldalát más weboldalak, felületek figyelmébe ajánljuk, ha úgy ítéljük meg, hogy azok tartalma illeszkedik az Ön weboldalához. Ha a felület gazdája kitette az Ön oldalára mutató linket, arról Önt is tájékoztatjuk (és örülünk neki). De a linkajánlások elfogadását nem garantálhatjuk.

Mi az a linkajánlás?

A linkajánlás azt jelenti, hogy weboldalát más weboldalak, felületek figyelmébe ajánljuk, ha úgy ítéljük meg, hogy azok tartalma illeszkedik az Ön weboldalához. Ha a felület gazdája kitette az Ön oldalára mutató linket, arról Önt is tájékoztatjuk. De a linkajánlások elfogadását nem garantálhatjuk. Akkor számíthat a linkajánlások elfogadására, ha:

  • weboldala elérhető és a kulcsszóhoz kötődő tartalom van rajta
  • a weboldala egyebekben is követi a Google irányelveit
  • a kulcsszóhoz alternatívákat is megadott (ez azért szükséges, hogy a Google még véletlenül se tekintse spamnek a linkeket)
  • a megadott kulcsszó nem túl általános

Mi az a „nofollow” link?

A "nofollow" segítségével a weboldalak arra utasítják a robotokat, hogy ne kövessenek egy bizonyos linket vagy linkeket. Ezek a Google számára olyanok, mintha ott sem lennének, kizárólag szöveges tartalomként veszi őket számításba, nem rontják a kimenő-bejövő linkek számarányát. A "nofollow" linkek megszerzésével Ön nem javítja weboldala keresőoptimalizálási teljesítményét. Az Ön linkjeit ezért mi csak normális linkeket adó weboldalak figyelmébe ajánljuk. Ennek ellenére az egyedi leírással nem rendelkező linkeket sok weboldal csak "nofollow" linkként jeleníti meg, tehát az Ön érdeke, hogy a linkekhez releváns, egyedi reírást adjon meg.

Mi az a mélylink? Mi az a kulcsszavas mélylink?

A mélylink olyan link, ami nem a weboldal nyitólapjára, hanem valamelyik aloldalára mutat. Az aloldalakat ugyanis könnyebb egy-egy kulcsszóra külön keresőoptimalizálni, mint a nyitólapot az összes kulcsszóra. Egy kulcsszóra "célzott" aloldal jobban segíti a keresőoptimalizálást, mint egy kevésbé célzott, általánosabb nyitólap. Ha az aloldallal egy konkrét kulcsszót célzunk meg, akkor a rá mutató linkekben is célszerű ezt a kulcsszót megjeleníteni. Az ilyen mélylinkeket nevezzük kulcsszavas mélylinknek. A felhasználók és a Google keresőrobot számára is vonzóbb, ha ténylegesen a kulcsszóhoz köthető tartalmat tudunk adni nekik.

Miért szükséges a linkajánlásokat időzíteni?

Ha az oldalára mutató linkek hirtelen megszaporodnak, a Google keresőalgoritmus még akkor is leminősítheti weboldalát, ha Ön minden irányelvet betartott. Ha véletlenszerű tempóban fejlődnek a linkek, akkor azokat a Google értékes szavazatoknak fogja tekinteni és előkelőbb helyezéssel hálálja meg a találati listán.

Milyen kulcsszót érdemes választanom?

Olyat, ami jellemző tevékenységére vagy szolgáltatására. Figyeljen arra is, hogy a kulcsszóhoz kötődő tartalom szerepeljen a weboldalán. Fontos, hogy ügyfelei is ezzel a kulcsszóval keressenek a Google keresőben. Tehát ha Ön például az X Kft. nevében Y márkájú fogyókúrás készítményeket forgalmaz, előfordulhat, hogy nem az X cégnevet, esetleg nem is az Y márkát, hanem a [fogyókúra] vagy [fogyás] kulcsszavakat érdemes választania. A sikeres keresőoptimalizálás a helyes kulcsszóválasztással kezdődik! A linképítést az Ön által megadott kulcsszavakra végezzük. A kulcsszavak ugyan később is módosíthatóak, de az új kulcsszavak már csak a módosítást követően adott linkekben fognak szerepelni.

További részletek a kulcsszó választásról.

Mi az a "kulcsszó egyezési beállítás" és miért fontos ez?

A kulcsszó egyezési beállítások a keresőhirdetések precíz célzását segítik.

Ezekkel szabályozhatja, hogy kik lássák hirdetéseit. Ahhoz, hogy a kívánt egyezési beállítást használja, elegendő, ha munkatársunknak bármikor jelzi igényét.

Mit jelent a "kulcsszóra elért siker"?

Ha az Ön által választott kulcsszóra - vagy akár összetett kifejezésre - az alapértelmezett böngésző beállításokkal a weboldala felkerült a Google magyar keresőjének első oldalára. A kulcsszó lehet egyetlen szó (például „utazás”), vagy több szóból álló kifejezés (például „last minute mediterrán utazás”). Ha több kulcsszót adott meg, akkor a sikert kulcsszavanként ellenőrizzük, mert az egyik kulcsszóra elért siker nem jelent feltétlenül sikert egy másik kulcsszóra is.

Melyik a jobb érdeklődő: aki a keresőoptimalizálásból, vagy aki a keresőhirdetésből érkezik?

Erre nincs egyértelmű válasz. Akár egy weboldalon belül is eltérhetnek a hatékonysági mutatók. A végeredmény függ a kulcsszótól, a piaci szegmenstől, az Ön kínálatától, az üzleti modelltől. Javasoljuk, hogy döntéseit ne hiedelmekre, hanem folyamatos mérésre alapozza.

end faq

Szolgáltatások

Hogyan működik a 8 napos ingyenes próba a SeoStart szolgáltatásnál?

A SeoStart szolgáltatásnál segítünk a linképítésben és a weboldal esetleges átalakításában is. A linképítés során harminc nap alatt az Ön linkjeit kb. 50 weboldal figyelmébe ajánljuk. Ezenkívül írásos oktatóanyagot adunk elektronikus formában és Ön hozzáférhet a szakértői telefonos támogatáshoz. A SeoStart szolgáltatásnál legfeljebb három kulcsszót, egy fogadó weboldalt és legfeljebb 2 aloldalt adhat meg. Az ingyenes próba megkezdésekor postán vagy futárral egyedi jelszót küldünk az oktatóanyaghoz és ügyfélfiókhoz való hozzáféréshez, valamint a telefonos tanácsadáshoz. A 30 napos szerződés első 8 napja alatt Ön meggyőződhet arról, hogy elégedett-e szolgáltatásunkkal. Ha nem elégedett, a 8. napig Ön egyoldalúan, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől és sem postadíjat, sem más költséget nem kell fizetnie.

Mi a garancia arra, hogy a keresőoptimalizálás után tényleg ott lesz a weboldalam a Google első oldalán?

Módszerünk lényege, hogy a keresőoptimalizálás összes lényeges feltételének igyekszünk megfelelni, hogy Ön előbb vagy utóbb sikeres legyen. A sikerhez szükséges idő a helyes kulcsszóválasztástól, a minőségi linkektől, a weboldal szerkezetétől, tartalmától, a domain névtől, a versenytársak aktivitásától, a keresőalgoritmus módosításaitól stb. függ. SeoStart keresőoptimalizálási programunk harmic napos, de előre nem lehet megmondani, hogy az Ön weboldala számára ez elég-e a sikerhez. Ügyfeleink közel 15%-a az első hónapban sikeressé vált. A SeoStart szolgáltatást követően, a második hónaptól vállaljuk a SeoPlusz sikerdíjas keresőoptimalizálást. Ha Ön türelmetlen, akkor a Seo24 keresőoptimalizálási szolgáltatásunkat ajánluk, mellyel 24 óra alatt a Google első találati oldalára juthat. A Seo24 díja már tartalmazza a Google hirdetési szolgáltatásait is, ennek nincs külön költsége. Ha valaki garanciát ad Önnek a Google első oldalán - nem a hirdetések között - való megjenésre, ne dőljön be! Erre felelősen nem adható garancia.

Hol tudom ellenőrizni, hogy kaptam-e linkeket az Önök linkajánlásai hatására?

Ügyfélfiókjában a Linkek menüpont alatt.

Honnan tudhatom, hogy Önök etikus, szabályos módszereket alkalmaznak?

Nincsenek titkaink. Minden tudásunkat átadjuk, így Ön is ellenőrizheti, hogy valóban etikus és szabályos módszerekkel dolgozunk. Nem alkalmazunk a Google által tiltott módszereket. Itt néhány további érvet talál amellett, hogy miért dolgozzon velünk.

Miért nem kaphatom meg azonnal az összes linket?

Minden weboldal és felület saját maga dönt a linkek elhelyezéséről, nem kényszeríthetjük őket. És mivel pénzért sem vásárlunk linkeket, ezért meg kell várnunk, amíg a linkajánlások hatására természetes ütemben megszületnek a linkek.

Ráadásul a Google többnyire „megbünteti” azokat a weboldalakat, amelyekre túl hirtelen túl sok link születik. Mindenképpen el szeretnénk kerülni, hogy a Google gyanúsnak ítélje a linkeket. Az Egyesült Államok 6285999. számú szabadalmára épülő Google keresőalgoritmus csak akkor működik helyesen, ha a linkek, azaz szavazatok manipuláció mentesnek tekinthetők. A mi módszerünkkel a biztonságra törekszünk: természetes ütemezéssel, fokozatosan gyarapítjuk a linkeket.

Hogyan tudom utólag módosítani a kulcsszavaimat?

Ügyfélfiókjában a Kulcsszavaim menüpont alatt bármikor módosíthatja a kulcsszavakat és a hozzájuk tartozó weboldalakat. A sikerdíjas elszámolás miatt a kulcsszavak a SeoPlusz szolgáltatásnál nem módosíthatók, ezért kulcsszavait a sikerdíjas időszakot megelőző SeoStart programban kell véglegesítenie.

A linképítés során milyen PageRank értékű oldalakról kapok linkeket?

Az a kulcsszótól függ. Csak a témához illeszkedő, Google büntetés alatt nem álló oldalakra ajánlunk linkeket. Nem tudjuk előre megmondani, hogy egy adott témához milyen PageRank értékű oldalakat találunk megfelelőnek. Van jópár weboldal és linkkatalógus, melyekkel alacsony PageRank értékük ellenére jó tapasztalataink vannak. Az ezekből származó linkek a PageRank értéktől függetlenül hatékonyan segítik a keresőoptimalizálást.

Kipróbáltunk már többféle keresőoptimalizálási módszert is, de nem működtek. Miben más amit ez a módszer nyújt?

Abban, hogy mi nem trükkökkel és csodaszoftverekkel, hanem sok éves kísérletezéssel, munkával és alázattal értük el sikereinket. Ha Ön már hónapok, esetleg évek óta sikertelenül próbálja keresőoptimalizálni weboldalát, lehet, hogy az oldallal nincs valami rendben, vagy a verseny erősebb, mint gondolja. SeoStart programunk során szakértőink segítenek Önnek feltenni és megválaszolni ezeket a kérdéseket:

  • Van-e a weboldalán megfelelő mennyiségű és minőségű releváns tartalom?
  • Mennyire erős a verseny a választott kulcsszóra?
  • Nem túl sok kulcsszóra próbál egyidejűleg optimalizálni?
  • A választott kulcsszóra erős versenytársak mennyi és milyen bejövő linkkel rendelkeznek?
  • Mutat-e az Ön weboldalára kellő számú minőségi link?
  • Weboldalának belső linkszerkezete segíti, vagy gátolja a keresőalgoritmust?
  • Nincs-e bármilyen hiba miatt "Google büntetésben" weboldala?

Rossz tapasztalataim vann a keresőoptimalizáló cégekkel. Önök miben jobbak, mint a többiek?

A legtöbb csalódás a tájékozatlanságból, a hiszékenységből és az erre építő hamis ígéretekből adódik. A csalás biztos jele, ha egy "szakértő" garanciát ígér a sikerre. (Oktatóanyagunkban részletesen is elmondjuk, hogy miért nem garantálható a keresőoptimalizálás sikere.) Gyakori probléma, hogy a "szakértő" munkája nem terjed ki a kulcsszóválasztásra, linképítésre, a weboldal tartalmi és szerkezeti módosítására. Kerülje a linkfarmokat, a kétirányú linkcserét és az erre szakosodott cégeket.

Hamis ígéretek helyett nálunk a következőket kapja:

  • Telefonos szakértői támogatás képernyőmegosztással
  • Elektronikus oktatóanyag a SeoStart programban (Több mint 100 oldal tömény keresőoptimalizálás)
  • Véletlenszerű linkajánlások
  • Saját fiókjában ellenőrizheti a linkeket
  • Sikerdíjas szerződés a második hónaptól
  • Ingyenes, 8 napos próba: ha nem elégedett, semmit sem kell fizetnie, még postaköltséget sem!

Már folyik a weboldalam keresőoptimalizálása, miért szerződnék ugyanerre Önökkel is?

Szolgáltatásainkkal sikeresebbé teheti jelenlegi keresőoptimalizálási erőfeszítéseit. Ha jelenleg is keresőoptimalizálást folytat, akkor biztosan tudja, milyen fontos és nehéz munka a linképítés. A tőlünk kapott kulcsszavas mélylinkek biztosan nem jönnek majd rosszul. Szakértői támogatásunkkal segítünk weboldalának esetleges átalakításában is. Ráadásul a 8 napos ingyenes próba alatt Ön kockázat mentesen eldöntheti, valóban többlet értéket kap-e tőlünk.

Mi az a "kulcsszó alternatíva"?

Azért, hogy a linképítés tényleg véletlenszerű legyen, nem csak az időzítést, hanem a link szövegek kulcsszavait is véletlenszerűen váltogatjuk. Az alternatívák megadásával Ön döntheti el, hogy az eredeti kulcsszó helyett milyen más kulcsszavakat használhatunk. Az alternatíva lehet ragozott alak, jelzős szerkezet, stb. Például a [fogyókúra] kulcsszóhoz megadhatja alternatívaként a [fogyókúra gyorsan] [zsírégető fogyókúra] [fogyókúra tippek] [fogyókúrás ételek] [legjobb fogyókúra] [fogyókúra budapest] [végleges fogyókúra][hatékony fogyókúra] [hatásos fogyókúra] szavakat. Figyeljen arra, hogy az alternatívák valóban kötődjenek a kulcsszóhoz!

Mi az a "kulcsszó egyezési beállítás"?

A kulcsszó egyezési beállítások a keresőhirdetések precíz célzását segítik. Ezekkel szabályozhatja, hogy kik lássák hirdetéseit. Ahhoz, hogy a kívánt egyezési beállítást használja, elegendő, ha munkatársunknak bármikor jelzi igényét.

A keresőhirdetésnél minden kulcsszóra külön kiválaszthatja a következő négy beállítás valamelyikét:

  • Általános egyezés: Lehetővé teszi, hogy hirdetései hasonló kifejezések és releváns változatok esetén is megjelenjenek.
  • Kifejezésegyezés: ;Hirdetései csak olyan kereséseknél jelennek meg, amelyekben pontosan szerepel a kifejezés.
  • Pontos egyezés: Hirdetései csak olyan kereséseknél jelennek meg, amelyek pontosan megegyeznek a kifejezéssel.
  • Kizáró egyezés: Hatására hirdetése egyetlen olyan keresésnél sem jelenik meg, amelyben szerepel a kifejezés.

Több weboldal keresőoptimalizálásában is tudnak segíteni?

Igen. De minden domainhez külön szolgáltatás csomagot kell rendelnie. A szolgáltatások eltérőek is lehetnek. Például Ön egyszerre rendelkezhet 30 napos élő SeoStart szolgáltatással a www.xyz.hu oldalhoz és 6 hónapos sikerdíjas SeoPlusz szolgáltatással a www.abc.hu oldalhoz.

Csak sikerdíjas megoldás érdekel. Ilyenre is vállalkoznak?

Igen. SeoPlusz sikerdíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat épp erre találtuk ki. De néhány feltétel itt is van:

  • A sikerdíjas elszámolási forma a második hónaptól lehetséges. Első hónapban a SeoStart keresőoptimalizálásra kell szerződni, melynek fix díja van, viszont 8 napig ingyenesen kipróbálható.
  • A második hónaptól kezdődő fél éves sikerdíjas időszakban is van egy minimális, 1 490 Ft+ÁFA fix díj kulcsszavanként. Természetesen a lényeg számunkra is a sikerdíj, ami 30 000 Ft kulcsszavanként

Az említett akciós árak akciós kedvezményt tartalmaznak, és az akció időtartamára vonatkoznak.

Miért kell a sikerdíjas megoldás előtt megvenni a SeoStart szolgáltatást is?

  • Önnek egy hónapja van a kulcsszó lista véglegesítésére: Érthető módon a sikerdíjas időszakban a kulcsszavak módosítására már nincs lehetőség. A SeoStart szolgáltatással Önnek az első hónapban módja van véglegesíteni a kulcsszó listát.
  • Lehet, hogy Önnek nem is lesz szüksége a sikerdíjas szerződésre: a SeoStart szolgáltatással ügyfeleink közel 15%-a sikert ér el az első hónapban. Lehet, hogy Ön is ebbe a 15%-ba fog tartozni, és nem lesz szüksége a sikerdíjas szolgáltatásra.
  • Ingyenes, kockázat mentes próba: SeoStart csomagunk letölthető formában tartalmazza a keresőoptimalizálási módszertanunkat. Ha ez Önt az ingyenes próba során nem győzi meg, akkor mi nem tudjuk Önt sikere vinni. Ebben az esetben Ön vásárlási kötelezettség nélkül elállhat a szerződéstől.

Sok kulcsszóra szeretnék keresőoptimalizálni. Vállalják, hogy segítenek ebben?

SeoFree és Seo24 programunkban egy, a SeoStart-ban három, a sikerdíjas SeoPlusz keresőoptimalizálás során tíz kulcsszóra vállaljuk a keresőoptimalizálást. Valójában ennél több kulcsszóra javíthatja weboldalának sikerességét, ha ügyfélfiókjában kulcsszavaihoz alternatívákat is megad. Minden kulcsszóhoz maximum húsz alteratíva adható meg.

Ha weboldalamat a Önök Google első oldalára segítették, mi a garancia arra, hogy a versenytársamnak nem segítenek ugyanígy?

Egy kulcsszóra egy évben legfeljebb 20 megbízást vállalunk. Így minden ügyfelünknek van esélye a Google találati oldalának elejére jutni.

Bármilyen kulcsszóra vállalnak keresőoptimalizálást?

Nem. Az etikai normákat vagy törvényt sértő, erőszakot sugalló, vagy más okból elfogadhatatlan kulcsszavakra, kifejezésekre nem vállalunk keresőoptimalizálást. Olyan kulcsszavakra sem vállaljuk a megbízást, melyekre az Ön weboldala nyilvánvalóan nem releváns.

Külföldi piacra szóló honlapot is optimalizálnak?

Jelenleg csak a hazai vállalkozások weboldalait optimalizáljuk.

Mi a biztosíték arra, hogy kizárólag etikus, legális eszközökkel dolgoznak?

Ön tőlünk függetlenül, saját kezűleg ellenőrizheti majd az általunk biztosított linkek tisztaságát. Ezenkívül részletes útmutatót adunk arra is, hogyan kerülje el, hogy mások becsapják, vagy a Google megbüntesse weboldalát, akár jóindulatú, de átgondolatlan tettek miatt.

end faq

Weboldal módosítások

A weboldalam még nincs kész, vagy éppen átalakítás alatt van. Mikor kezdhetem a keresőoptimalizálást?

Most rögtön! Ha fejlesztés alatt áll a weboldala, ez épp a legjobb alkalom arra, hogy a keresőoptimalizálás szempontjainak megfelelően alakítsa ki az oldal tartalmát és szerkezetét. Olcsóbb és egyszerűbb a keresőoptimalizálási szempontokat a fejlesztésnél figyelembe venni, mint később módosítani a már kész rendszert.

Meg kell változtatnom a weboldalam szöveges tartalmát is?

Ha a linképítés önmagában nem vezet eredményre, akkor szükség lehet weboldala szöveges tartalmának változtatására vagy bővítésére. Gondoljon bele: ugye Ön is elvárná, hogy a Google keresőből egy weboldalra érkezve a keresett kulcsszavakhoz kötődő tartalmat találjon? De ha egy adott kulcsszóra nincs komoly verseny, a linképítés önmagában elegendő lehet. Oktatóanyagunk és az átadott ingyenes eszközök iránymutatást fognak adni Önnek arról, hogy kell-e változtatnia a weboldalán.

Önök belenyúlnak a weboldalam kódjába, átveszik a szerkesztési feladatokat?

Technikai és jogi okok miatt mi nem módosíthatjuk az Ön weboldalát. Adatkezelési Szabályzatunk alapján munkatársainknak a szerkesztői vagy rendszergazdai jelszót és a belépési adatokat tilos elkérniük Öntől. Viszont egyértelmű útmutatást adunk arról, hogy Önnek vagy programozójának mit kell átalakítania weboldalán, ha jó eredményt szeretne elérni. De ne szaladjunk előre: lehetséges, hogy a linképítés önmagában is sikerre vezet, és a weboldalhoz hozzá sem kell nyúlni.

Miért nem módosíthatják a weboldalamat?

A legtöbb weboldal dinamikus funkciókat is használ, amit egyedi programozási környezetben (php, java, flash, ASP.NET, CMS és eCommerce rendszerek, stb.) készítettek. Nem érthetünk egyszerre a világon létező több mint 1200 féle web publikációs szoftverhez. Rendszergazdai hozzáféréssel esetleg olyan műszaki hibákért is felelősséget kellene vállalnunk, melyekhez nincs közünk.

Néhány elrettentő példa:

  • A keresőoptimalizáló szakember az ügyfele CMS rendszerében egy keresőoptimalizálást segítő bővítményt telepített. Ezt követően a weboldal leállt, komoly üzleti kárt okozva. Hetekkel később kiderült, hogy a másvalaki ezzel egyidőben egy olyan biztonsági rendszert telepített, ami figyeli és korlátozza a web szerver fájlok módosításait. A hosszas vitából senki nem jött ki jól, noha a keresőoptimalizálási szakértő vétlen volt.
  • Egy nagyvállalat webáruházát a szakértő keresőoptimalizálta. Az ügy érdekében a 3000 tételből álló termék lista képaláírásait az ügyfél eCommerce rendszerének adatbázisában egy algoritmussal módosította. Pár hónappal később kiderült, hogy a nagyvállalat egyik versenytársa megszerezte az eCommerce rendszer teljes ügyfél állományát. Hónapokig tartó pereskedés után, egy véletlenül napvilágot látott email miatt derült csak ki, hogy nem a keresőoptimalizáló szakértő élt vissza az adatbázis-hozzáféréssel, hanem a nagyvállalat egy korábbi értékesítő munkatársa mentette le magának titokban az adatokat.

Milyen változtatásokat kell majd tennem a weboldalamon?

Lehet, hogy semmilyet. Ezt a kulcsszavak kiválasztása, saját weboldalának és a versenytársak elemzése után lehet csak megmondani. Legtöbbször a szöveges tartalom mennyiségén, a kulcsszavak használatán és a meta adatokon érdemes javítani, de minden változtatásról Ön dönt. A weboldalon kívülről pedig minőségi linkeket kell szereznie.

Miért kell nekem is dolgoznom a keresőoptimalizálással? Nem tudnák ezt teljes egészében megcsinálni helyettem?

Azt tapasztaltuk, hogy alapszintű programunkban az ügyfeleink kb. 50%-ának nincs semmi teendője azon kívül, hogy a kulcsszavakról döntést hoz, és ingyenes eszközökkel ellenőrzia keresőoptimalizálási folyamatot. Ha az Ön számára a SeoStart programban létrehozott linkek nem elegendőek, akkor Ön dönthet majd a továbblépésről, így arról is, hogy az oktatóanyagunk alapján milyen feladatokat szeretne magának megtartani, és mit szeretne külső szakértőnek átadni. Egyelőre még az sem biztos, hogy lesznek további feladatok.

end faq

Az Ön keresőoptimalizási esélyei

Hány keresőszóra lehet optimalizálni a weboldalamat?

Ez az Ön weboldalától, piaci területétől és pénztárcájától is függ. SeoStart programunkat maximum 3 kulcsszóval indítjuk. De általában egy kulcsszó sikere magával hozza legalább 5-10 további kifejezés sikerét! Például, ha Ön sikert ér el a „szerelt kémény” kulcsszóra, és a weboldalán jó tartalom szerepel a „rozsdamentes acél kémény” kifejezésre is, akkor valószínűleg látogatókat fog szerezni, a „rozsdamentes szerelt kémény”, és esetleg a „szerelt acél kémény” kulcsszavakra is.

Mennyi idő után várhatok sikert a keresőoptimalizálásból?

Konkrét dátumot nem ígérhetünk. SeoStart keresőoptimalizálási programunk 1 hónapos. Ennyi idő alatt ügyfeleink kb. 15%-a már kézzelfogható sikereket ér el. Ha ez az időszak nem elegendő, a keresőoptimalizálást érdemes - de nem kötelező - folytatni a Seo24 vagy a sikerdíjas SeoPlusz szolgáltatással. Az első hónap végére a SeoStart program oktatóanyaga és a telefonos szakértői támogatás alapján Ön már jobban meg tudja becsülni a verseny erősségét. Ügyfeleink közel háromnegyede fél éven belül sikert ért el, azaz bekerült a Google kereső első találati oldalára. Itt további részleteket olvashat a keresőoptimalizálás átlagos időigényéről.

Mennyire tartós az eredmény? Mikor kerülök le esetleg újra a Google első oldaláról?

Az eredmény tartóssága attól függ, hogy mennyire aktívak az Ön versenytársai. Ha a keresőoptimalizálást nem követi aktív fenntartás, akkor néha évekig, néha csak hónapokig tart az eredmény. Ügyfélfiókjában Ön folyamatosan ellenőrizheti saját kulcsszavait és a versenytársak tevékenységének függvényében tovább folytathatja a keresőoptimalizálási tevékenységet akár SeoPlusz, akár Seo24 programunkkal.

Új dizájnt kapott a honlapunk, nem szeretnénk kidobni. Keresőoptimalizálható lesz így is?

A keresőoptimalizálás elsősorban nem a dizájnról szól. De nem szabad olyan arculatot készíteni, ami kizárja a keresőoptimalizálást. Fontos hogy a keresők számára olvasható tartalmakat helyezzünk el az oldalakon. A grafikusok gyakran terveznek látványos képeket és animációkat a weboldalra, ezt azonban a keresők nem képesek olvasni. Látványos, de keresőoptimalizálás szempontjából hátrányos az olyan főoldal is, mely egyetlen Flash animációból áll. Nem minden kereső tudja olvasni a Flash animációkat. Így a legértékesebb oldal, a főoldal tartalma keresőoptimalizálási szempontból minimális lesz.

Honnan tudhatom, hogy a weboldalam „rendben van-e”? Vagy, hogy mennyire aktívak a versenytársaim?

A SeoStart szolgáltatással olyan tudást, telefonos szakértői tanácsadást és ingyenes eszközöket adunk a kezébe, amivel keresőoptimalizálás szempontjából ellenőrizheti a weboldala állapotát és versenytársai aktivitását. Több, mint száz oldalnyi részletes oktatóanyagot adunk az eszközök használatáról és az esetleges hibák kijavításáról. Ha elakad, szakértőink élő telefonos támogatással és képernyőmegosztással segítik Önt.

Honnan tudhatom, mekkora a verseny a kulcsszavaimra?

Lépjen be saját ügyfélfiókjába a www.maxweb.hu/ugyfelfiok oldalon és használja a kulcsszó ellenőrző eszközöket.

Csak egy-két kulcsszóra szeretném optimalizálni az oldalamat, de azokra több millió találat szerepel a Google-ben. Van esély a keresőoptimalizálásra?

Nincs lehetetlen keresőoptimalizálási feladat.De minél erősebb a versenyhelyzet, annál több minőségi tartalmat kell létrehoznia és még több minőségi linket kell szereznie.

end faq


end faq

Ingyenes próba

Próbálja ki ingyen a SeoStart keresőoptimalizálást!
 
  • Szerezzen érdeklődőket: a keresőoptimalizálással ingyenes kattintásokhoz juthat
  • Nincs kockázat: 8 napig teljesen ingyenes
  • Nincs vásárlási kötelezettség: Ha nem elégedett, 8 napon belül indoklás nélkül elállhat
  • Ha nem áll el a szerződéstől, az ingyenes próba után 114 000 Ft+ÁFA egyszeri díj

Ingyenes regisztráció

Siker Feltételek

A következők szükségesek a keresőoptimalizáláshoz:

  • Saját weboldal, módosítási jogosultsággal
  • Ha nincs weboldala, ingyenes Facebook oldalt adunk
  • Működő email postafiók
  • Internet hozzáférés
  • Esetleges módosítások elvégzése
  • Nyitott hozzáállás
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: munkanapokon 9:00-16:00 között telefonon: (1) 788-4380 faxon: (1) 799-8629 email: info kukac maxad pont hu